شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

14

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹ ق.ظ

پی یک اشتباه ناجورم! باغ ممنوع سیب می خواهم!

تا بفهمند نازنین منی، قدّ زلفت رقیب می خواهم!

مادرم گفت: دل نبند و برو، هرکجا روی نازنینی هست

آه مادر، دلم زدستم رفت، ختم امن یجیب می خواهم!

پدرم گفت: بچه جان بس کن! حرفهای عجیب می شنوم!

آه آری پدر، عجیب، عجیب، خاطرش را عجیب می خواهم!!

باز فِر می خورند دور سرم، این قوافی: حبیب،عجیب، غریب...

آه مادر، پدر، مریض شدم، به گمانم طبیب می خواهم!

...

بعد ازین عاشقانه خواهم گفت، بعد ازین قهوه خانه خواهم رفت!

باغ ممنوع سیب پیشکشم! دود نعنا دوسیب می خواهم!!!

حسین جنتی

 - چند تک بیت که نمی دانم از کیست:

* تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید...

چقدر این عطسه های پائیز را دوست دارم...

* تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد!

یک بار قسمت کردم و چندین برابر شد...


پ ن) این شعر را فقط و فقط برای حمید صحراپور عزیز اینجا گذاشتم که می دانم شعر این تیپی دوست دارد! حاج حمید! ارادت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۱

نظرات (۱)

۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۸ مرکز توزیع شارژ ارزان
ممنون از مطلب زیباتون
دنبال معنی امن یجیب بودم که به اینجا رسیدم
سپاسگزارم و موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی