شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

24

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ

عشق بعضی وقتها از درد دوری بهتر است

بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قر آن خوانده ام... یعقوب یادم داده است:

دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

نامه هایم چشمهایت را اذیت می کند

درد دل کردن برای تو حضوری بهتر است

چای دم کن... خسته ام از تلخی نسکافه ها

چای با عطر هل و گلهای قوری بهتر است

من سرم بر شانه ات ؟..... یا تو سرت بر شانه ام؟

فکر کن خانم اگر باشم چه جوری بهتر است ....؟

حامد عسکری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۹

نظرات (۱)

۰۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۰۴ علی اکبر قلیچ خانی
سلام، فکر کنم بغیر از حامد عسکری شعرای دیگری هم در این مرز و بوم زیسته  و یا می زی اند که به زبان سلیس فارسی سروده  و محتوای غزلیاتشان عاشقانه است و  علاوه بر تشبیه و تمثیلات بسیار نغز و زیبا رعایت ادب هم کرده و به شخصیت بزرگوار شما بیشتر می آیند.
پاسخ:
آقا من یه بار می شینم شعر می خونم بعد کلی میریزم توی پیش نویس و روز به روز اضافه می کنم...
از تاریخ مطالب معلومه که اینا رو 3-4 روز پیش انتخاب کرده ام
ولی بابت تذکرتون ممنون
ایشالا می رم سراغ شاعرای جدید...نجمه زارع خدابیامرز...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی