شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

33

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ق.ظ

تک بیت قفسی...

- خود فریبی عادت ما گشت ورنه آگهیم

بال کوبیدن به دیوار قفس پرواز نیست

- دلتنگ‌ترین منظره در عالم پرواز

مرغی است که در کنج قفس بال گشوده است

- گرچه بی رحمی محض است، ولی می‌گویم

هر نفس در قفسم جای تو خالی‌ست، بیا...

- درس ما در هفت روز زندگی این بودو بس

زنگ اول بی‌پناهی، زنگ دوم بی‌کسی

- از پشت میله ها به تماشای من بیا

لبخند راه راه مرا در قفس ببین!

- از مرغ قفس زاد بپرسید که گوید:

در دام صفایی است که در دشت و دمن نیست!

- دور کن از خویشم ای صیّاد، زیرا کس ندید

در قفس از بلبل بی‌جان نگهداری کنند!

پ‌ن1) فاتحه ای بفرستید برای سید حسن حسینی عزیز...

پ‌ن2) حواسم را پرت می‌کنمباز هم کنار تو به زمین می‌افتد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۳

نظرات (۴)

حواسم را پرت می کنم.........
زیبا بود..


پاسخ:
من هم خوانده بودمش...
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۸:۰۳ علی اکبر قلیچ خانی
سلام خیلی ذوق به خرج دادی ممنونتم. مرحوم حسینی خیلی شاعر بود خداش بیامرزاد
پاسخ:
مخلصیم آقا
۱۹ دی ۹۲ ، ۰۸:۴۷ حمید صحراپور

امید عالی بود

ایولا

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۴۰ حمید صحراپور
حواسم را پرت می‌کنمباز هم کنار تو به زمین می‌افتد
(دهنت سرویس خیلی با حاله)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی