شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

66

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ب.ظ

بعد از تو سرد و خسته و ساکت تمام روز...
با صد بهانه‌ی متفاوت تمام رو...
هی فکر می‌کنم به تو و خیره می‌شود
چشمم به چند نقطه‌ی ثابت تمام روز
زردند گونه‌های من و خاک می‌خورد
آیینه روی میز توالت تمام روز
در این اتاق، بعدِ تو تکرار می‌شود
یک سینمای مبهم و صامت تمام روز
گهگاه می‌زند به سرم درد دل کنم
با یک نوار خالیِ کاست تمام روز
«من» بی «تو» مرده‌ای متحرّک تمام شب...
«من» بی «تو» سرد و خسته و ساکت تمام روز...
نجمه زارع

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۳۰

نظرات (۲)

۰۴ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۲۶ علی اکبر قلیچ خانی

مرحومه انگار خاطراتش را شعر می کرد اشعارش خیلی امروزی و دخترانه بود ،خداش بیامرزاد که اگر زنده بود شعرهای زنانگیش را اجازه چاپ نمی دادند...

پاسخ:
!!!!

ممنون از شعرها...

تمام روز...

پاسخ:
کرتیم! تمام روز...
بریم پدر خوب؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی