شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

شعر عاشق

ابیات زیبایی که دوست شان دارم

79

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ق.ظ

بیت هایی که این چند روزه به این و آن اس ام اس کردم!

- این درِ بسته عزیز دل من، بسته به توست...

شده باور کنی و در بزنی، وا نکنند؟

- خوش باش که ما خوی به هجران کردیم

بر خود دشوار و بر تو آسان کردیم...

- ای غم بگو از دستِ تو، آخر کجا باید شدن؟

در گوشه‌ی میخانه هم ما را تو پیدا می‌کنی

- هر زمان در مجمعی گردی. چه دانی حال ما؟

حال تنها گرد، تنها گرد می‌داند که چیست

- جیره‌ی سیگارم را بدهید

و تنهایم بگذارید با پیاده‌روی عصر گاهی

در من

تیمارستانی

قصد شورش دارد...

- دنیا بدون عشق چه دنیای مضحکی‌ست

شطرنج مسخره‌ست زمانی که شاه نیست!

پ‌ن) خیلی دلتنگ شده‌ام

اما نمی‌دانم

خیلی را چگونه بنویسم

که "خیلی" خوانده شود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸
امید

نظرات (۲)

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۰ علی اکبر قلیچ خانی
خوش بحال کسایی که از این پیام ها براشان می فرستی!!!
پاسخ:
می توانم برای شما هم بفرستم...
خنده بر لب می‌زنم تا کس نداند راز من - ار نه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت
پاسخ:
اتفاقا احمد جون!
خندیدن داشت...
تلاش ما برای خندیدن از ته دل، خندیدن داشت! آن هم از ته دل!
دل...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی